A piece missing?

Kan ni någonsin känna att det är en bit som fattas ?
Det är något som inte stämmer & du vet inte riktigt hur eller vad
du ska göra för att göra saken bättre ?

Jag vet att jag inte är den ända där ute i stora vida världen som
har kill problem? eller aa problem & problem .. men det går helt
enkelt inte riktigt som man vill i kärleks livet.

Jag kan väl inte påstå att jag har problem att träffa killar ( inte för att skryta )
men problemet ligger i att hur behåller man dom?
Vad gör man för fel? Gör du fel ? Söker du efter fel sort ?
Vad är felet ?

Jag kan ju säga som 4 årig singel att man är rätt trött på att få höra
från sina upptagna vänner " det kommer " ..
Man vet att dom vill väl , men det känns som att dom inte förstår att man
fattar det själv ibland?
Jag menar , jag vet väl att jag inte kommer dö ensam , utan det känns
som att varför kan inte jag få söka lyckan i ett seriöst förhållande ?
Som alla andra lyckas få göra ?

Har jag för höga krav ? om jag änns har några krav? haha.
Jag har aldrig gått efter en typ , det jag fastnar för är en killes personlighet..
Han som får dig & skratta , som får dig att känna dig trygg , han som tycker om
dig för den du är ..

Är jag problemet i ekvationen ? Skrämmer jag iväg killarna på ett omedvetet sätt?
Luktar jag illa ? haha .. det känns nästan så ibland .
För du kan ju aldrig skylla på någon annan , du kan i princip bara skylla på dig själv?

Frågan är ju .. när kommer Mr Right ? & varför söker sig bara massa Mr Wrong till mig?
Trött på att vänta , trött på att söka , trött på att nöja mig med det jag får ?

Mitt liv är väl inget att klaga på egentligen , men det hade vart kul med lite Looove
för omväxlings skull ..
Någon som man kan hitta på saker med (som en bästa vän) , ringa en regnig dag att kolla film med ,
någon som håller om dig när du sover , någon som uppskattar din närvaro etc.

Jag är ingen krävande person , det ända jag kräver i ett förhållande är att jag ska kunna vara
mig själv .. jag ska inte behöva ändra på mig , kunna gå utan smink & känna att personen i fråga
tycker om mig lika mycket ändå .. träffas lagom ofta , så man fortfarande har tid för vänner &
andra aktiviteter.. jag behöver en bästavän samtidigt som jag behöver en "älskare"..
So , if you're out there .. please come find me for fuck sake ! haha.

Nä, nu är det nog med självömkan .. jag ska göra mig lite kvällsmat & sedan mysa framför tv:n med
lite tända ljus & en ansiktsmask :) ;) tihi.

PUSS/A.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du dog inte ensam fina du. du kommer hitta kärleken på en bättre plats. vila i frid vackra alexandra.

2011-03-12 @ 15:43:16
Postat av: jessica

ÅH VAD JAG ÄLSKAR DIG, DET ÄR HELT OFATTBART. VI HAR VÄXT UPP TILLSAMMANS DU OCH JAG, DU VAR MIN FÖRSTA VÄN. FAN, JAG SOM TRÄFFADE DIG IGÅR OCH KRAMADE EN GLAD TJEJ. När jag såg dig på sjukhuset såg det ut som om du låg och sov, du var så fin och så fridfull.. Livet är så sjukt orättvist, åh min finaste.

2011-03-12 @ 18:21:48
URL: http://jessicaamandaberggren.blogg.se/
Postat av: Elina

Kommer sakna dig! rip

2011-03-12 @ 19:56:43
URL: http://Mzlove.bloggplatsen.se
Postat av: Kine

Vila i frid tjejen. Alltid lika trevligt när du kom in på Statoil! Tänker på din familj! Ta hand om varandra däruppe och krama min farmor oxå :-)

2011-03-13 @ 10:18:59
Postat av: Jens

Vila i frid Alexandra, Sophia och Frida!!!



R.I.P!

2011-03-13 @ 12:40:48
Postat av: Anonym

Orättvist.

Du dog inte ensam, du hade dina vänner.

Ta hand om Sophia och Frida där uppe.

Gud har fått fina änglar att ta hand om.

2011-03-13 @ 15:00:16
Postat av: Anonym

Jag kan fortfarande inte förstå att det är sant. En så fin tjej som bara försvinner, helt plötsligt utan förvaning.



Du är inte ensam, ni tre får ta hand om varandra. Kolla ner på era anhöriga ibland, dom kan behöva stödet. Vila i frid tjejer.

2011-03-13 @ 17:15:28
Postat av: Anonym

Hej.



Vill uppmana alla läsare att använda bilbälte.

2011-03-13 @ 23:35:17
Postat av: Anonym

Tänker på dig! En tragisk händelse ryckte bort en vacker, ung tjej ifrån jorden. Förhoppningsvis är du på en underbar plats nu. Vila i frid, otroligt ledsamt när sådana här saker händer.

2011-03-14 @ 02:45:37
Postat av: Sara

Vila i frid :)

2011-03-14 @ 15:17:54
Postat av: Sofia

vila i frid .. :(

2011-03-14 @ 20:37:02
Postat av: Anonym

vila i frid .. :(

2011-03-14 @ 20:37:20
Postat av: Alexander

Alla mina tankar till er anhöriga, kan inte ens föreställa mig den sorg ni måste känna. Ni finns i mina böner

2011-03-15 @ 00:00:22
Postat av: Anonym

rip <3

2011-03-15 @ 00:11:15
Postat av: T

gud vad sorgligt så skriver hon "Jag menar , jag vet väl att jag inte kommer dö ensam" och pratar om killar och förhållanden... =( livet är inte rättvist. tjejerna levde verkligen livet och sen bara pang! "whatever you do in life will be insignificant(betydelselöst) but its very important that you do it" så lev! det kunde varit vilka 3 människor som helst <3

2011-03-15 @ 01:28:43
Postat av: Jessica

Svar till idioten som ville uppmana folk att använda bilbälte, snälla yttra dig inte om du inte vet sanningen. De hade bilbälten.

2011-03-15 @ 09:44:15
Postat av: Anonym

Jessica, oavsett vad så är det faktiskt viktigt att påminna om hur många liv bältesanvändningen faktiskt räddar och i en sådan här situation kommer ju alla lite närmare döden då folk drabbas av sorg. TYVÄRR fungerade det inte bilbältet i detta fallet dock.

2011-03-15 @ 16:59:28
Postat av: jessica

onödigt att kommentera en sådan sak bara anser jag. Lät okänsligt.

2011-03-15 @ 18:44:52
URL: http://jessicaamandaberggren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst lät det lite okänsligt men tror inte att det var illa menat. Har också förlorat min bästa vän, och beklagar sorgen till alla inblandade.

2011-03-15 @ 20:37:41
Postat av: Jezzan

ååh älskade.



Det verkade finnas en anledning till att du inte skulle hitta den rätta :´(



i efterhand kommer så mkt bitar fram som man börjar fundera på att detta kanske var planerat och meningen att det skulle hända.... men varför du/ni?

finaste tjejer. inte rättvist någonstans.



gud vad jag saknar dig!!

Dina åsikter, ditt skratt och ditt leende!

fan. <3

2011-03-21 @ 15:33:55
Postat av: ivarsson

jag fattar ingenting. är jag ens vaken? tiden står still helt still. inget har hänt. inget roligt alls. jag längtar efter dig så mycket att det gör obeskrivligt ont. jag drömmer om dig varje natt och tänker på dig varje vaken tid. det är så tomt. alla planer man börjar smida nu när solen tittar fram. alla planer inkluderar dig. jag vill veta hur du har det och vad du gör. jag älskar dig

2011-03-26 @ 15:47:42
Postat av: Pernilla

Vila i frid du underbara ängel. Fruktansvärt orättvist det här. :( Du var en så glad och rolig tjej! Du är aldrig ensam, vi tänker så på dig gumman! <3

2011-04-07 @ 01:02:43
Postat av: Kajsa

Känner dig inte så kan inte skriva på facebook. Har tänkt på dig varje dag sen olyckan. Kollat igenom alla bilder på dig på fb, kollat dina statusuppdateringar innan Det hände.

Undrat varför? Tänkt skriva här 100 gånger men har aldrig vetat vad jag ska skriva, för det är så mycket.



Och jag kände dig inte ens. Tänker på dina nära som måste ha förlorat en stor skatt i livet. Du verkar ha varit en sådan otroligt härlig tjej som bara levde livet.

Hoppas att du träffar Mr. Right där du är nu. Eller förresten, det är inte Mr Right som är "A piece missing". Det är du.



Vila I frid kära Alexandra. Skulle önskat dig ett längre liv. Då kunde du bakat och stickat till dina barnbarn för fullt! (Tänker på äldre inlägg i denna bloggen).

Med eran olycka kom döden nära mig och påminde om att man faktisk inte är odödlig, även om det känns så. Eftersom min pojk gått i samma skola som dig och olyckan inträffade bara 2 km ifrån honom så kändes det extra i hjärtat.



Hoppas att du har det bra vart du än är och att du och de andra två tjejerna som omkom har det bra, <3

2011-04-24 @ 12:22:05
Postat av: Anonym

Känner dig inte så kan inte skriva på facebook. Har tänkt på dig varje dag sen olyckan. Kollat igenom alla bilder på dig på fb, kollat dina statusuppdateringar innan Det hände.

Undrat varför? Tänkt skriva här 100 gånger men har aldrig vetat vad jag ska skriva, för det är så mycket.



Och jag kände dig inte ens. Tänker på dina nära som måste ha förlorat en stor skatt i livet. Du verkar ha varit en sådan otroligt härlig tjej som bara levde livet.

Hoppas att du träffar Mr. Right där du är nu. Eller förresten, det är inte Mr Right som är "A piece missing". Det är du.



Vila I frid kära Alexandra. Skulle önskat dig ett längre liv. Då kunde du bakat och stickat till dina barnbarn för fullt! (Tänker på äldre inlägg i denna bloggen).

Med eran olycka kom döden nära mig och påminde om att man faktisk inte är odödlig, även om det känns så. Eftersom min pojk gått i samma skola som dig och olyckan inträffade bara 2 km ifrån honom så kändes det extra i hjärtat.



Hoppas att du har det bra vart du än är och att du och de andra två tjejerna som omkom har det bra, <3

2011-04-24 @ 12:24:13
Postat av: therese

rip!

2011-04-25 @ 18:21:54
URL: http://carelillen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Detta har vart en fruktansvär period för alla runt omkring dessa tjejjer..Jag har sett Alexandra växa upp i närheten av mig å träffade Henne för inte alls längesen..



Jobbigt att tänka på att hon och de andra tjejjerna helt plötsligt är borta..De ka inte vara sant..Så fruktasvärt. Så fina tjejjer.. Hoppas ni rockar himlen tills vi andra kommer dit..



Vila i frid vackra änglar! <3

2011-05-19 @ 19:55:15
Postat av: Jessica

Min underbara Alexandra, vad vore jag idag utan att ha haft dig i mitt liv. Du var den mest lojala vän man kunde tänka sig. Hade gjort vad som helst, för att bara få träffa dig igen.

2014-06-26 @ 14:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0